Skomerket Merrell annonserer at de har inngått et nytt samarbeid med The Arctic Triple, som er ett av Norges mest populære terrengløp.

Pressemelding fra Merrell

Merrell, et ledende globalt brand innen ”rugged outdoor footwear”, har kunngjort et nytt samarbeid med The Arctic Triple, et av Norges mest populære terrengløpsarrangementer.

Samarbeidet samsvarer med Merrells forpliktelse til å støtte terrengløpsmiljøer og deres streben etter å tilby innovative og høytytende sko for løpere i terrenget.

Unike løpsopplevelser i Lofoten

The Arctic Triple er et unikt opplevelsesløp i fantastiske Lofoten. Løpere kan velge mellom ulike distanser, inkludert 12K, 24K, 48K, 50 miles, 100 miles solo, 100 og 50 miles stafett og et 170/130K Lofoten Stage Run, som inkluderer en all-inclusive-pakke med overnatting, mat og mulighet til å knytte bånd med likesinnede løpere fra hele verden.

Foto: Ian Corless

Gjennom dette samarbeidet vil Merrell fungere som offisiell skosponsor for The Arctic Triple, og gi løpere tilgang til merkets nyeste terrengløpesko.

Merrell vil også være til stede under arrangementet, tilby produktvisninger, ekspertveiledning og muligheter for løpere å knytte bånd med merket.

Et betydelig skritt

– Vi er svært glade for å samarbeide med The Arctic Triple og støtte dette utrolige terrengløpsarrangementet på et sted med en av verdens mest forbløffende omgivelser, sier Adam Svensson, nordisk markedsansvarlig i Merrell.

– The Arctic Triple er en ekte test av utholdenhet og besluttsomhet, og vi er stolte av å tilby våre sko for å hjelpe løpere med å nå sine mål.

Dette samarbeidet markerer et betydelig skritt i Merrells fortsatte engasjement for terrengløping og deres innsats for å støtte det voksende terrengløpemiljøet i Norge.

– Vi er glade for å ønske Merrell velkommen som partner for The Arctic Triple, sier Kristian Nashoug, Race Director for The Arctic Triple.

– Merrell er et respektert merke i terrengløpsmiljøet, og vi er overbevist om at deres produkter vil være en verdifull ressurs for vårt arrangement.

Foto: Ian Corless