Utstyrsnytt fra adidas

True sports performance-merkevaren ASICS har i dag presentert sin nyeste kampanje, der målet er å motivere og inspirere alminnelige sportsutøvere til å nå målene sine under mottoet «Better Your Best».

For første gang lanserer ASICS en fjernsynsreklame for prestasjonsforbedrende utstyr. Et energisk lydspor og en gutt-møter-jente-historie danner bakteppet for reklameinnslaget. Det er en reklamekampanje som viser frem ASICS Muscle Support-kolleksjon og fremhever hvor viktig tekstilenes teknologi er i en utøvers søken etter stadig forbedring.

Den europeiske kampanjen er et ledd i en global strategi og bygger på temaet «Journey of
Improvement» fra 2013, Asics’ hittil mest vellykkede kampanje.

– ASICS er et premiumvaremerke som videreutvikler sine kampanjer rundt perfermance produkter. Som løper og mosjonist er «Better Your Best» lett og ta til seg siden mange strever etter å nå nye mål, sier Erik Nystedt, Markedssjef Region North.

Som et ledd i utviklingen legger 2014-kampanjen enda større vekt på hvor viktig produktutvikling og digital teknologi er for å inspirere, motivere og forbedre prestasjonen hos alle som trener.

Kampanjen tar for seg den krevende innsatsen alminnelige sportsutøvere utfører for å forbedre sin egen ytelse og nå målene sine. Som et ledd i dette temaet fokuserer ASICS på den betydningen teknologi har for å stimulere, oppmuntre og inspirere idrettsutøvere, samt på hvor viktig produkt-innovasjon er for å sikre at målene kannås.

Maratonkampanje – «We are Marathoners»
Kampanjen for trykte medier og film, «We are Marathoners», er en hyllest til lidenskapen og engasjementet som utvises av maratonløpere verden over. Kampanjen ser på kampen, motgangen, energien og lidenskapen som inngår i det å løpe maraton, og oppfordrer maratonløpere til å forene seg for å bli bedre enn sitt beste.