Vi styrker redaksjonsteamet vårt og søker etter to løpere med kreativitet og et presist digitalt blikk.
Når vi nå skal utvide redaksjonen, leter vi derfor etter en innoldsprodusent i 60% stilling og en digital markedsfører i 40% stilling.
Begge stillingene vil jobbe tett sammen med vår redaktør og kommersielle leder i å skape og utvikle Runner’s World’s redaksjonelle og kommersielle innhold.
Samtidig er vi en fleksibel gjeng som gjerne hører fra deg som er interessert i å jobbe med oss, uavhengig av stillingsbrøk!
Innholdsprodusent i 60% stilling
Vi ser etter en innholdsprodusent som bl.a.:
- Ser på seg selv som en løper og vet hvilket innhold som slår an i løpemiljøet.
- Har relevant kompetanse med innholdsproduksjon og tekstarbeid. Arbeidserfaring kan kompensere for utdanning.
- Er svært språksikker og et skarpt øye for gode tekster.
Dine arbeidsoppgaver som innholdsprodusent vil – overraskende nok – være å produsere innhold som artikler og intervjuer til våre nettsider og magasin. Du vil jobbe tett sammen med redaktør fra start til mål med våre fire årlige magasiner, samt å være en aktiv bidragsyter for innholdet til våre kommersielle samarbeidspartnere.
LES MER OG SØK PÅ STILLINGEN SOM INNHOLDSPRODUSENT HER!
Digital markedsfører i 40% stilling
Vi ser også etter en digital markedsfører som bl.a.:
- Skal skape synlighet og engasjement for Runner’s World’s redaksjonelle innhold.
- Sørge for gode resultater for våre samarbeidspartnere og vårt kommersielle innhold.
- Jobbe aktivt for å øke Runner’s Worlds medlemsbase og styrke verdien på vår medlemspakke.
I vår nyopprettede stilling som digital markedsfører vil du spille en viktig rolle for at Runner’s World’s innhold får størst og best mulig effekt og synlighet i digitale kanaler. Utover din relevante kompetanse eller arbeidserfaring med digital markedsføring, ser vi etter en person som definerer seg selv som en løper og har et godt inntrykk av hva som fenger i løpemiljøet.